www.zdravlje.gov.rs
Са подацима од: 21.10.2014.

Кабинет министра

У Кабинету министра обављају се саветодавни и протоколарни послови, послови за односе с јавношћу, административно-технички послови који су значајни за рад министра  и други послови из делокруга Кабинета.
Покажи послате коментаре (99)
KABINET MINISTRA 21.9.2015. - 17:40
MOLIM VAS KAKO DA PRIJAVIM KORUPCIJU U ZDRAVSTVU REPUBLIKE SRBIJE
Aleksandra Stojkovic, 69 , dipl.filolog u penziji iz Beograda 25.5.2015. - 11:35
Postovani Ministre ,molim Vas posaljite inspekciju u Gradski zavod za tuberkolozu I plucne bolesti I uverite se kako maltretiraju teske bolesnike koji su uglavnom stari. U zgradi gde nema lifta ti stari jadni pacijenti idu nekoliko puta gore dole . Sto je slucaj I sa mnom. Na jednom salteru u prizemlju se javljaju I placaju participaciju. To je o.k. Onda idu kod lekara. I to je o.k. A onda idu na sprat da tamo neka sestra popuni podatke o pacijentu ako ima nalog za laboratoriju pa sa tim opet idu prizemlje da plate participaciju za laboratoriju pa onda laboratorija.A poenta svega je da vi nemozete da snimite pluca u referentnoj instituciji za pluca jer nemaju filmove., sebe su proglasili za tercijalnu ustanovu. Svaki doctor ima prava da posalje na rendgen samo tri pacijenta dnevno. O cemu se ovde radi. Doktorka mi je napisala uput za rendgen sa kojim ja treba da idem kod moje izabrane doktorke da bi mi ona na osnovu toga napisala uput za Dom zdravlja. Ja imam 69 god. tezak emfizem I svaki stepenik je problem. Sad mi je jasno zasto privatnici dobro rade. Prosto im drzava pomaze. S postovanjem.
Zecevic 11.3.2015. - 20:4
Moje pitanje Dali moze da se zavede redu u cacanskoj bolnici i kada ce se to desiti
vlada 14.11.2014. - 13:37
svima iz zdravstva srećna slava mnogo zdravlja i mnogo uspehe i sreno provodite slavu bog dava pomogne vladamilanovič majdanpek
vlada 11.11.2014. - 12:3
gospodine ministre molibivas da odobrite u majdanpeku udruženje epileptićara za presednika udruženja biče specijlista koga pesdnik opštine odredi koji če prati terapiju pacijenata i brnuti za njihovu terapiju molibivas da pošaljte aparat za snimanje glave da bi doktori pratili bolje terapiju poštovanje vlada milanović majdanpek
slavisa 22.1.2014. - 14:53
dokle vise ovako da se pojedini doktori ponasaju bahato i drsko a ministarstvo cuti i tolerise,pa zar treba da se nekom smrkne i uradi nesto nepromisljeno.Doktorka Iivana sa decijeg odeljenja u smederevu,RADI STA HOCE IKAKO HOCE I NIKO JOJ NISTA NE MOZE,danas 22.01.2014 nije htela da pregleda moje dete samo zato sto sam se usprotivio,sto je njena prijateljica usla preko reda.DOKLE VISE OVAKO .OVO JE STRASNO
medicinska sestra 1.8.2013. - 8:0
Da li znate da u beogradskim bolnicama neki bolesnici leze i dve godine dana. Ako imate vezu, danas ih otpustite, sutra primite, i tako nam bolnice postaju gerijatrije. Zbog cega se ne ogranici duzina boravka u bolnicama, na napr. mesec dana, a posle toga za smestaj u bolnici, bolesnik da ide na komisiju, koja bi mu produzila bolnicko lecenje. Nek Vasi inspekcijski organi provere, koliko ima bolesnika koji leze sest meseci, godinu dana, cak i preko dve godine (verovatno sa laznim dijagnozama i jakim vezama...)
dr Dragana BG 1.7.2013. - 16:13
Slazem se sa doticnim gospodinom D.Jankovic o deficitarnim specijalizacijama !!! I da nemam dovoljno para, moji roditelji bi podigli kredit i da moze, omogucili mi i specijalizaciju jer u drzavi Srbiji je nemoguce zaposliti se kao lekar opste prakse !!!
Dragisa Jankovic 19.6.2013. - 11:58
U skladu sa Vašom ODLUKOM o deficitarnim kadrovima u oblasti medicine mošljenja sam da bi bilo dobro izvršiti odredjene izmene u sledećem pravcu: D svim svršenim doktorim medicine koji su nezapošljeni a finasijski su u mogućnosti , svore uslovi da mogu specijalizirati deficitarne specijalističke grane i na taj način im se omogućiti da imaju uslove za zapošljavanje i samozapošljavanje(otvaranjem privatnih ordinacija), uštedeti državi izdatke oko specijalizacije , poboljšati kvalifikacionu strukturu i pružiti kvalitetniju zdravstvenu uslugu gradjanima.
dr 30.4.2013. - 10:7
objavite na sajtu,neka se zna sta rade pojedinci u zdravstvenom centru u n.pazaru,kako jedan klan od 3 ljudi pravi cirkus na svoju korist u kako vesna pavlovic lekar,sprovodi svoju bahatost lazima i krijuci se iza sps stranke,sefadil saphic lekar,leci sterilitet a mikr.sa parazitologijom,kako fahrija zatric lekar,se vodi na spisku izabranog lekara a taj posao ne obavlja nego je bila sef patronazi sto joj je dodelila bivsa upravnica nela vasovic,a sada fahra radi plan i analizu a lekar je ali koleginica ne bi da radi posao lekara ali zato prima platu lekara,i to samo prva smena 90000 da vise nego neko sa dezurstvima i kuda ide zdravstvo u srbiji
slavica milojevic kragujevac 29.3.2013. - 9:32
utvrdili su mi kancer grlica materice u lllb stadijumu pre dva meseca i jos uvek nisam pocela sa terapijom zracenja iz razloga sto aparat u kbc kragujevcu je pokvaren dali ode moze biti nekog komentara draga ministarko dali treba da prvo dodjem kod vas na psihijatriju
dr 10.2.2013. - 12:46
da li znate da u domu zdravlja u n.pazaru jedna osoba prima dve plate kao direktor d.zdravlja i kao mikrobiolog u bolnici a tek šta rdai taj čovek e to je strašno preko političke partije rasima ljajića sdp preti svima
1650 zaposlenih 27.1.2013. - 21:40
dali znate da mi u kraljevackom zdravstvenom centru mesecima primamo umanjene zarade dok direktor podmicuje sindikalce sa po vise stotina hiljada dinara budzetskih sredstava a on sam na racun favorizovanih dobavljaca zajebava se po belom svetu,skandal i kriminal......
DJordj 25.1.2013. - 21:3
DOBROVOLJNI DAVAOC KRVI SAM PREKO 100PUTA(DAVAO SAM I IZ RUKE U RUKU-SVAKOM SAM POMAGAO),SADA KAD SAM JA NASTRADAO POTRBNA MI JE POMOĆ U VIDU ODREĐENIH LEKOVA ,KOJE MORAM OD NOVE GODINE DUPLO DA PLATIM.ZAŠTO SU U PITANJU DVE DRŽAVE,JEDNA JE AMBULANTA I DOKTORI,KOJI IMAJU KNJIGU LEKOVA KOJI SU OSLOBOĐENI PARTICIPACIJE,A DRUGA DRŽAVA SU APOTEKE KOJE IMAJU SVOJE KNJIGE ZA PARTICIPACIJU?MOJ SLUČAJ NIJE USAMLJEN NAŽALOST ,DOBROVOLJNI DAVAOCI (SVEGA ŠTO SE TIČE PACIJENATA)NEMAJU NIKAKVA POVLAŠTENJA U VEZI LEKOVA?I ONI MOGU TEŠKO DA NASTRADAJU,NEMISLIM NA BOMBARDOVANJE ITD,U FIRMAMA I DA NA NESREĆU ODU U INVALIDSKU PENZIJU.POZDRAV SVIMA U TIMU I AKO MOŽETE ODGOVORITE BAREM SA DVE REČI ,ZA NAS DOBROVOLJNE DAVAOCE JE I TO POMOĆ.
Gordana Marković 24.12.2012. - 14:44
U zdravstvenom centu u Leskovcu se godinama nešalju doktori na specijalizaciju pa će za tri do pet godina doći do naglog odlaska doktora u penziju koji su istih ili približnih godina starosti , to će dovesti do toga da se pacijentima sa Jablanickog podrucja, koje je jedn od najvecij regiona u Srbiji ,ostati bez adekvatno pružene zdravstvene usluge.Krajnje je vreme da se ova greska ispravi i da se za sva sve profile koji su neophodni i pošalju doktori na specijalizaciju.Direktor bojnice ya ovaj problem iygleda da nema sluha.
momir 3.12.2012. - 17:57
Gospodjo ministarka znam da ovo niko od vas ne cita jer sam vec jednom pisao a niko ne odgovara, pa pitam cemu ovaj sajt za pitanja. Moj problem je sledeci: u junu 2011operisao sam karcinom grla sve procedure su zavrsene za ucenje govora ali to nije uspelo i doktor mi je prepisao govorni aparat. Jedini uvoznik kako mi je receno je kompanija UNA Beograd kojima sam predao papire u martu 2012god i jos nema aparata jer uvek imaju neke odgovore u koje mi neverujemo.Po zakonu ministarstva duzni su da obezbede aparat u roku od 15 dana. ZATO TRAZIM OBJASNJENJE zbog cega je to tako jer i mi imamo pravo na neki normalan zivot i mi smo gradjani ove zemlje ili smo diskriminisani.
Dr nebojsa Krstic lekar hitne pomoci doma zdravlja u Bujanovcu 3.12.2012. - 15:6
Postovana Ministarko, milim Vas da stanete u zastitu mene kao lekara i mojih pacijenata od strane direktora doma zdravlja u Bujanovcu. Naime od uvodjenja novog kompjuterskog programa za rad sa pacijentima ušpozoravam da nema zastitu medicinskih podataka i ne cuva medicinsku tajnu. Zbog toga sam progonjen od strane direktora i nepismene pravnice . U nadi da cete poslati nekog od inspektora da to proveri s postovanjem dr Nebojsa Krstic lekar HMP u Bujanovcu
slavica 28.11.2012. - 12:49
Poštovana ministarka Đukić-Dejanović Obraćam Vam se u nadi da će te razumeti moj slučaj, jer do sada za mene niko nije imao sluha pa sam odlučila da se javno oglasim odnosno prvo Vama pa ako bude potrebno preko javnih i pisanih medija. Moj slučaj je sledeći juna meseca 2007. operisala sam linfnu žlezdu na desnoj strani vrata i tom prilikom su mi povredili nervi, citiram reči lekara neurologa : operacija obavljena 20. juna 2007. linfne žlezde na vratu, tom prilikom je povređen nerv i postoji ozbiljne posledice po zdravlje i funkcionalnu sposobnost pacijentkinje dijagnoza: parezis n. ahilaris et acesorijus den. Odlučila sam da tužim KCS-e za oštetu nastavila sam da se lečim išla sam i dalje kod neurologa snimala nervi u više navrata odnosno pre i posle terapije nalaz uglavnom bio uvek isti. Citiram jedan od nalaza – ovakav nalaz ukazuje na tešku leziju n. Acesorijusa desno i parcijalnu umerenu tršku leziju n.ahilarisa desnu. Prošla sam put od neurologa, neurohirurga, fizijatra svi su se sližili da se radi o vrlo teškoj povredi. Zbog potpuno spustanja ramena desna ruka mi je delimično pokretna i stalno sam pod bolovima moj život je postao nekvalitetan, radna sposobnost je smanjena na minimum. Kada je posle nekoliko rasprava u Prvom osnovnom Sudu, sud je doneo odluku da se radi veštačenje za veštaka je imenovan neurolog Marko Dragović koji radi na studentskoj poluklinici u Beogradu. Na njegovo veštačenje imam niz primedbi: Prvenstveno veštak je nalazom utvrđivao i stvari koje nisu bile predmet veštanja. np. Lekove koje sam koristila pre operacije, poziva se na magnetnu rezonansu kičme. Iz iznetih primedbi smatram da su nalaz i mišljenje nejasni, nepotpuni i protivrečni, i zbog niza kontra diktornosti dovode u sumlju pravilnost datog mišljenja( a moram ovde pomeniti i same događaje koje predhode veštačenju, koji se događaji odnose da veštak i posle nekoliko poziva i urgencija, pa i kažnjavanja od strane suda nije dugo vremena preuzimao predmet radi veštačenja što otvara sumlju da veštak nije hteo da veštači protiv svoih kolega ili KCS-a.). Mišljenja sam da oštećenje nerava nije nastalo zbog nestručne hirurške intervencije mišljenje je veštaka koje je napisao u izveštaju. Kontaktirala sam nekoliko lekara neurologa, neurohirurga ali kada kažem da spor vodim sa KCS-e svi se nešto vade da su jako prezauzeti. Ja se nalazim u jednom teškom bezizlaznom stanju posle operacije sam ostala trajni invalid a ja to nemogu da dokašem osim toga veštačenja su jako skupa finansiski nemogu da izdršim zato što neko veštači samo zato što mora i naravno već unapred zna da će to biti u korist KCS-e. Osećam se jako bezpomoćna, žrtva ovog društva stoga sam odlučila da se obratim Vama jer mislim da ću kod Vas naići na razumevanje, jer ja tražim jedno pravično veštačenje i ništa više. Spremna sam na bilo koji vid pregleda i mišljenje pravednih ljudi. Srdačan pozdrav Slavica Milojević, Beograd Tel. 069 25 23 865
DR 9.11.2012. - 17:54
i još ovo KUBUROVIĆ PROREKTOR U BEOGRADU 26,5,1992.GOD IZDATA
DR 9.11.2012. - 13:50
PROVERITI DIPLOMU ZA FAHRIJU ZATRIĆ KOJA IMA VIŠE FAKSIMILA RAZLIČITIH SPECIJALNOSTI U DOMU ZDRAVLJA NOVI PAZAR IMA REŠENEJ ZA IZABRANOG LEKARA A ODBIAJ DA RADI TE POSLOVE A PRIKRIVA JE SLUŽBA PRAVNA I VD ŠEFADIL SPAHIĆ
Milan Colovic 24.10.2012. - 20:30
Govori se o dijabetisu i kako je redovna kontola vazna.Slazem se.Medjutim trake za merenje secera u krvi su skupe.Uzimam insulin dva puta dnevno,pa nemam pravo na besplatne trake.Zasto one nisu besplatne,za sve dijabeticare kao u zapadnim zemljama?Drzava bi trebalo da vodi racuna o svojim drzavljanima,i to ne samo recima.Milan Colovic.misacolovic08@sbb.rs
DR 4.10.2012. - 10:14
pOŠTOVANI,MOLIMO VAS DA PROVERITE RAD VESNE PAVLOVIĆ INFEKTOLOGA U BOLNICI N.PAZAR,KAKO BI PRIKRILA SVOJ NERAD ONA NA ODELJENJE DOVODI INTERNISTIČKE BOLESNIKE KOJE PRIKAZUJE KAO INFEKTIVNE.BLAŽI STOMAČNIH TEGOBA A DA PRI TOME PRAVI NAMA VELIKI PROBLEM JER DA BI SE NEKO PREGLEDAO TREBA DA ZAKAŽE A ONA IM SKRAĆUJE TAJ PUT SMESTI IH NA INF.A ONDA ŠALJE DA SE JOŠ PROVERE INTERNISTIČKI
ljupka 11.9.2012. - 19:46
molim Vas da mi odgovorite zasto u Domu Zdravlja Zemun, zubna sluzba,nisu isplacene jubilrne nagrade, a ostale sluzbe dobijaju ,, cak dobijaju i nemedicinski radnici, Nadam se da ce te ovo procitati i da cu dobiti pozitivam odgovor, napred zahvalana
momir 23.8.2012. - 11:6
Postovanje ministru i ostalim sluzbenicima. Prinudjen sam da vam se ovako obratim jer drugacije ne mogu.Pre vise od godinu dana operisao sam karcinom grla, i komisija mi je posle pregleda ustanovila da moram da koristim aparat za sporazumevanje sa okolinom. Predao sam nalog u ovlascenu kompaniju koja se bavi uvozom ali oni su mi rekli da se to ceka vise od godinu dana a zbog cega neznam. Najteze mi je kada trebam kupiti lekove i ostalo jer me niko ne razume
TBC 23.8.2012. - 9:58
POŠTOVANA, REAGUJTE NEKA NEKO PROČITA OVE NAŠE KOMENTARE,NISTE OVO VALJADA STAVILI RADI MARKETINGA, EVO JOŠ JEDAN DOKAZ KAKO RADE U ZC U N.PAZARU, KUPUJU SE UVERENJA ZA 20 EURA,A DA SE OSOBA NE PREGLEDA I U OVOM SLUČAJU DECA ISPAŠTAJU A NI TA RADNICA SIGURNO NIJE ZNALA DA JE BOLESNA, TAKODJ E ODKADA SE U ZDRAVSTVENIM USTANOVAMA NOSE MARAME ODNOSNO POKRIVENE MUSLIMANKE RADE NA ODELJENJIMA,SKORO JE DODELJENA GINEKOLOŠKOM ODELJENJU GARDEROBA ZA MUSLIMANKE A SVAKO KO JE ZAVRŠIO MEDICINU ZNA KAKVA JE PROCEDURA KOD PORODILJA,SVAKA ČAST SVAKOJ VERI ALI HIGIJENA JE NA PRVOM MESTU, POKRIVENIH IMA I U VRTIĆIMA,NEDOPUSTIVO DA U DRŽAVNIM USTANOVAMA SE DEŠAVA OBVAKO NEŠTO, VI STE IZ BEOGRADA ZABORAVILI NA NAS JUŽNO,NIJE VAS BRIGA,A OVAKVIH SLUČAJEVA BIĆE JOŠ, PRE PAR GODINA JE RADILA MED.SESTRA NA GINEKOLOGIJI KOJA JE BILA BOLESNA OD TBC,PA GDE SU TE GL.SESTRE I NAČELNICI,DIREKTORI,EPIDEMIOLOZI,HIGIJENIČARI,
posao 22.8.2012. - 18:10
Postovani,da li neko proverava sta se radi u Zdravstvenom centru Vranje,povodom zaposljavanja mladih lekara.Jasno mi je kakva je situacija u drzavi,ali nije ista za sve ocito,ovede rade samo deca lekara i oni koji su politicki opredeljeni.Radnicka deca kao ja nisu u mogucnosti da udju kod direktora cak i na razgovor.Da li to znaci da mi ne treba da upisujemo fakultete jer nam je sudbina unapred odredjena.Nadam se da ce ovo neko videti i uciniti nesto povodom ove nepravde. Mladi lekar iz Vranja.
MEDICINSKI OTPAD 22.8.2012. - 9:11
POŠTOVANA, U ZC N.PAZARU POSLOVE OKO MEDICINSKOG OTPADA OBAVLJA INFEKTOLOG VESNA PAVLOVIĆ, ŽENA NEDOZVOLJAVA PRISTUP LICU KOJE IMA ZAVRŠENU ŠKOLU ZA TAJ POSAO, PITAMO SE KUDA IDE ZDRAVSTVO,EVO KUDA KADA JEDAN INFEKTOLOG KOJI JE OČIGLEDNO NEUPOŠLJEN PREUZIMA OTIMA POSLOVE KOJI NISU IZ NJENOG OPISA POSLOVA,
PROFIL 22.8.2012. - 8:26
POŠTOVANI, ŽELIM DA VAS UPOZNAM DA U N.PAZARU U LABORATORIJI MIKROBIOLOŠKOJ RADE NEMEDICINSKI RADNICI,DA SE MENJAJU SISTEMATIZACIJE PO ŽELJI POJEDINACA,UKIDAJU RADNA MESTA,PRIMAJU LICA NA POSLOVIMA MEDICINSKIH RADNIKA A DA NISU MEDICINSKI RADNICI, POŠALJITE INSPEKCIJU!!!
kostic teodora 19.8.2012. - 13:12
izvinjavam se sto ovako nastupam ali prinudjena sam na to lezala sam na grudnom odeljenju u paracinu i to tako sto mi je doktorka prepisala pumpicu koju ne smem da koristim zbog stitne zlezde. kako sam je koristila stanje se pogorsalo pa sam se obratila drugoj doktorki koja me je odmah poslala na snimanje pluca i pokazalo se da imam vodu na plucima legla sam na odeljenje i onda pocinje prvo prebacivanje sto sam rekla za pumpicu pa onda dalje u nocnoj smeni me je gusilo i probudila sam se cula sam zapomaganje iz kupatila i odmah otisla tamo zatekla sam baku oblivenu krvlju kako lezi na podu posto sam jako osetljiva odmah sam pokusala da je podignem ali nisam imala snage otisla sam do sestrinske sobe i lupala na vratima ali bila su zakljucana. otisla sam u drugo krilo zgrade misleci da je sestra tamo sa pacijentima medjutim ona je spavala u sestrinskoj sobi sve dok treci put nisam zalupala na vrata.odvela je baku u krevet govoreci joj da se saplela i da lezi nije pozcvala ni doktora nije joj izmerila ni pritisak nista na sta sam ja glupa prokomentarisala a ona je kada je delila terapiju meni pokidala sve vene na levoj ruci usled cega sam verovatno dozivela ponovo stres ujutru sam sa natecenom rukom trazila da idem kuci na svoj zahtev ali su mi rekli da ne moze treba da me pregleda kardiolog ni p od pregleda u medjuvremenu je pocelo da me pece u grlu na sta sam se i pozalila kad vise nisam mogla da dise a dezurna doktorka mi je rekla da ja u stvari povracam a ne gusim se napominjem da sam tretirana radioaktivnim jodom. e tu sam bas reagovala i doktorka i sestre su otisle iz sobe moja agonija je trajala do jutra vec sam se oprostila sa svima ujutru sam skoro cetvoronoske otisla preko puta u dom zdravlja trazeci pomoc vratili su me na odeljenje gde mi je konacno data prava terapija ako neko nesto ne preduzme ja u slucaju pogorsanja nemam gde da se obratim ja cu u grob a moja deca neka se tuze sa vama jer gde god sam poslala dopis niko mi nije odgovorio cak sam i slavici djukic dejanovic poslala dopis na profil doktor i nikakav odgovor nisam dobila ja znam da moj zivot vama nista ne znaci ali da li sam samo ja u pitanju ili stotine pacijenata koji su izlozeni raznim dilovima izmedju doktora i farmaceuta ali to ostavljam vama na dusu vam moje zdravlje
Nandor Kovač 1.8.2012. - 15:21
Ljudi može li mi neko reći, da li je ikada ikome odgovoreno na sve ove komentare?
natasa 26.7.2012. - 15:29
postovani ministre vec cetri puta konkurisem za cistacicu u bolnici u cupriji i uvek sam odbijena sad zadnji put sam cekala tri meseci odgovor a u medjuvremenu su bili jos dva konkursadfal je ovde potrebno debela veza nije mi jasno ja sam sa kosova suprug mi neradi nigde imam dvoje dece koje skolujemo kazite mi kome ja treba da se obratim u cupriji jer oni svakog svog prime hvala vam unapred...
Snezana _ K.Mitrovica 19.6.2012. - 14:2
Postovani,nadam se da ce neko procitati ovaj moj komentar i pomoci mi,radim godinu ipo dana u Domu Zdravlja u KM kao spremacica na mestu svekrve koja je otisla pet godina ranije u penziju da bih meni ustupila radno mesto,s tim sto imam visu skolu pristala sam da radim kao spremacica na obecanje direktora da ce mi dati resenje od novembra prosle godine radim i nista od resenja,cak tri ipo meseca ni platu ne primam,od 15 jula idem na treci prekid,radim 6 meseci pa na prekide,a imam dvoje male dece koje treba da odgajam i muz nije u stalnom radnom odnosu vec radi kod privatnika,unapred zahvalna. SNEZANA 0642323582
Bogdan Nikolic 11.6.2012. - 0:21
Dana 3.6.2012. izmedju 03.40/03.50 u vozilu hitne pomoci od strane tehnicara iste,umesto da je pruzi adekvatnu pomoc,brutalno pretucena moja kcer Sanja stara 18.godina.U urgentnom centru je jedva pruzili pomoc i to posle urgencije nas roditelja.Policija nije obavila svoj posao i privela huligana u uniformi.Mi ni danas neznamo koje napadac iako smo se obracali na adrese / hitne pomoci,gradonacelnika,predsednika republike.Nada Macura je stopirala tekst koji je trebao da izadje u KURURU preko glavnog urednika.Molim da ih pozovete na odgovornost i huligana i Macuru udaljite iz sluzbe,da se i drugim porodicama ne bi ponavljale ovakve tragedije.Dokumentaciju o povredama imamo i svedoke imamo. Pozdrav nesrecni roditelj Bogdan Nikolic.
ZDRAVSTVO I POLITIKA 15.5.2012. - 9:58
DA LI NEKO UOPŠTE BRINE O ZDRAVSTVU U N.PAZARU,DOM ZDRAVLJA KAO I BOLNICA OKIĆENI SU SA BOŠNJAČKIM ZASTAVAMA. ŠTA SMO POSTALI ,USTANOVA KOJA LEČI LJUDE ILI PROPAGIRA BOŠNJAŠTVO PA I NA OVAJ NAČIN. ŠTA DA KAŽU OSTALI,HOĆEMO LI SVI STAVLJATI SVOJA OBELEŽJA NA ZDRAVSTVENE USTANOVE. VALJDA JE DOVOLJNA SAMO ZASTAVA SRBIJE DRŽAVE U KOJOJ ŽIVIMO. ŠTA SE OVO DESILO SA ZEMLJOM SRBIJOM,OVO NEMA NIGDE U SVETU,OVO JE SRAMOTA DRAGI NAŠI U MINISTARSTVU I MINISTRE. PROČITAJTE OVE PORUKE KOJE VAM SE ŠALJU,A NEMOJTE KAO NOJEVI ZABIJATI GLAVU U PESAK.
laborant 8.5.2012. - 8:24
jelena ,dodjite u bolnicu u n.pazaru,kod nas nemedicinski radnici obavljaju poslove laboranata u mikrobiološkoj laboratoriji i primaju platu laboranata, šta reći,a osobe sa završenom odgovarajućom školom čekaju na posao, kuda ide srpsko zdravstvo
Dejan 4.5.2012. - 10:53
Imam 10 godina radnog staza, urodjena dijagnoza anotio dex. microtia sin. Na zahtev direktorice firme isao sam na procenu radne sposobnosti gde mi je utvrdjen prvi stepen i da imam status invaliditeta. Pre cetiri godine u orl klinici na tonalnoj audiometriji konstatovano je da ne cujem 84 posto i da nosim kanalni slusni aparat na desnoj...posle dve godine ponovio pregled na orl i tonalni audiometrija konstatovala da ne cujem 86 posto...dakle ja i vec sad osecam gubitak sluha, kada svaki dan dolazim kuci sposla imam glavobolju ,zujenje u glavi ,vrtoglavicu i stalno u razgovoru trazim da mi se ponovi sta kazu... radim u textilnoj industriji gde je velika buka i vibracija... znaci li to da postoji telesno ostecenje na radnom mestu? Da li trebam da podnesem zahtev za utvdjivanje stepena telesnog ostecenja? Ili stepen invaliditeta? Hvala. Dejan 8dejan2@gmail.com
jelena 3.5.2012. - 15:49
Gospodo,ja sam laborant,Živim u Kruševcu.na zavodu sam 7godina.i još nisam dobila stalno zaposlenje.U laboratorijama rade medicinske sestre uprava Z.C.Kruševac ih zapošljava pod izgovorom da nema laboranata na zavodu.kad će početi časno i pošteno zaposljavanje?koliko jedno lice može biti na zavodu,pa država da mu omogući posao?kad će u laboratorijama raditi laboranti,a ne hemijski tehničari i medicinske sestre.iskreni prijateljski pozdrav
APEL ZA POMOC 20.4.2012. - 11:35
Gospodine ministre imam problem a na vama je da to resite jer to je vasa nadleznost tako su mi obrazlozili. Posto sam operisao karcinom grla prepisan mi ja aparat za govor, koji uvozi samo kompanija UNA ali one ne mogu da ih uvoze jer minisrarstvo zdravlja ne uplacuja novac za iste. Na aparate trebamo cekati oko godinu dana sto je priznacete i sami zalosno jer smo nemocni da se staramo sami o sebi. Osecamo se kao gradjani drugog reda a svkodnevno neko dolazi trazi podrsku za izbore e a tada smo normalni gradjani. Sada je na vama da mi odgovorite u koju grupu gradjana spadamo mi hendikepirani
nemedicinski radnici 19.4.2012. - 10:31
draga zorice pa i nemedicinski radnici su radnici i imaju pravo na jubilarne nagrade ko ti je rekao da samo medicinski radnici treba da prime jubilarne pa nečine samo medic.radnici zdrav.sistem.
zorica 10.4.2012. - 15:45
interesuje me zasto zubna sluzba Doma zdravlja Zemun nije dobila jubilarne nagrade , a sve ostale sluzbe su dobile, cak je poslat i spisak za 2o12 god, inace zubn sluzba ima mali broj radnika da im se isplati jubilarna nagrada, jubilarne nagrade su dobili cak i nemedicinski radnici, molim za odgovor , unapred hvala
Ненад 6.4.2012. - 19:26
Некаже се обећање лудо радовање,ни код зубара не могу отићи,јер немам ноац да платим поправку зуба,које кошта пар хиљада динара ал кога то занима?Фотеље су битније.
medicinar 6.4.2012. - 12:22
obećali ste da stranke neće imati uticaja na postavljanje direktrora u zdravstvenim ustanovama,a uprvo ste to uradili i postavili nestručnu osobu na mesto direktora d.zdravlja u n.pazaru samo zato što je od pre nekog vremena član stranke sdp u n.pazaru koja je na vlasti u ovom gradu
Davor Repedzic 3.4.2012. - 20:24
Postovani gospodine ministe u Majdanpeckoj apoteci nedaju lekove za odrzavanje trudnoce trudnicama.Cuvaju za druge osobe koje poznaju,a za ostale nema.Zar cete da dozvolite da se takve stvari dogadjaju u zdravstvu?takvi ljudi zasluzuju otkaz i zabranu rada u farmaciji.
PENZIONER - RADNIK 27.3.2012. - 16:6
KAKO JE MOGUĆE DA PENZIONISANI RADNICI OD PRE GODINU DANA IMAJU PRAVO NA JUBILARNE NAGRADE.ZDRAVSTVENI CENTAR N.PAZAR
med, sestra 27.3.2012. - 10:30
kada početi isplata jubilarne nagrade u ydravstvu ya 2011g (tačan datum )
Nikolic Sandra 9.3.2012. - 20:4
Postovani, kao roditelji sestomesecne bebe,nezadovoljni radom pojedinih lekara neurologa na Decijoj internoj klinici KC Nis,smatramo da bi trebali da Vas obavestimo o problemu promene lekara. Inace,bebu vodimo kod neurologa na razvojno pracenje,jer je na rodjenju imao pad secera i bio je u inkubatoru tri dana,za to vreme je primao male doze kiseonika. Imali smo vec dve kontrole kod neurologa,prim.dr Milene Dimic,cijim radom nismo zadovoljni jer silom hoce da izvrsi pregled npr. refleksa,dok beba histericno place. Visecasovno cekanje ispred ordinacije je neizbezno,bez obzira na zakazani termin i sasvim je normalno da posle tolikog cekanja beba nece da saradjuje tokom pregleda. Druga kontrola kod istog lekara je onemogucena iz istog razloga kao i prva,sto je i navedeno u izvestaju. Primetili smo da beba place samo prilikom pregleda dr Milene Dimic,pa smo resili da,uz konsultaciju pedijatra,promenino neurologa. Sledecu kontrolu smo zakazali kod prim.dr Slobodanke Tasic,koja je odbijala da izvrsi pregled,bez obzira na to sto smo joj objasnili razlog zbog kojeg smo hteli da ona preuzme pracenje razvoja bebe. Njen stav je bio isuvise neprijatan,pravdala se time da ima previse posla i dosta pacijenata,a na njenom stolu su bile samo tri zdravstvene knjizice. Takodje je izjavila,citiram ''da je pacijenti cekaju dok ona gubi vreme sa nama i da ne moze da ulazi u papirologiju da bi videla zasto ustvari beba treba da dolazi na kontrole neurologa,da je ona samo obican neurolog,a njena koleginica,kojom smo nezadovoljni,se bavi razvojnim pracenjem dece''. Zeleli smo da Vas na ovaj nacin obavestimo o nemarnosti i nesavesnosti lekara. S' postovanjem, porodica iz Nisa.
Pazarac-ke 8.3.2012. - 11:51
Šta smo doživeli, da se direktor koji tuče,preti i nepoštuje radnike i još mnogo toga, Zdravstvenog centra u N.Pazaru bude pohvaljen i dobije podršku da nastavi tako,PRI POSETI MINISTRA ZDRAVLJA I DRUGA DVA MINISTRA IZ N.PAZARA,5.3.2012.GOD.
nEVLADINA ORGANIZACIJA PRAVDA 6.3.2012. - 15:59
zBOG CEGA GOSPODINE MINISTRE NE RADI ISPRAVAN APARAT ZA SNIMANJE ZUBA I ORTOPAN U DOMU ZDRAVLJA PRIJEPOLJE IAKO IMA OPREMLJENE PROSTORIJE I APARAT SU DONIRALI SVAJCARCI PRE TRI GODINE.APARATI SU ISPRAVNI STO SE MOZE VIDETI IZ PAPIRA USTANOVE KOJA KONTROLISE APARATE I ZRACENJE U VINCI. zASTO APARATI NE RADE?jEL TREBA SIROTINJA I OVAJ JADAN NAROD MESTO DA KUPI HLEBA DA PLACA ZA DECU SNIMANJE ZUBA KOD PRIVATNIKA. mOLIM VAS ISPITAJTE TO ILI MI VAM NAJAVLJUJEMO KRIVICNE PRIJAVE I POZVACEMO SVE ZAINTERESOVANE NOVINARE DA VIDITE STA SE RADI U DOMU ZDRAVLJA U PRIJEPLJU.
Brankica Nagradić 2.3.2012. - 20:22
Poštovani, nadam se da će neko pročitati moj komentar i moći da pomogne meni kao i većini žena iz Niša sa istim problemom. Naime radim u Kliničkom Centu Niš i kao zdrastveni radnik nisam mogla da rešim svoj problem. Operisana sam do sad četiri puta, između ostalog rađena mi je hirurška intervencija 2007 god tj.OP Mastectomia subcutanea bill.Reconstructio primaria cum implanti 270ccm. Sama intervencija u startu nije dobro odrađena i od početka sam imala bolove koji su vremenom postali nepodnošljivi, da bi na kraju došlo do kontrakture te je neophodna zamena postojećih implantanata.Tu nastaje problem.Klinički centar Niš ih nema.Svi su mi obećavali pomoć,ali konkretnih rezultata nema.Uprava KC, na čelu sa gospodinom direktorom i finansijskim direktorom Radanom Ilićem, nakon dvomesečnog obmanjivanja predlažu mi da inplantate kupim sopstvenim novcem jer KC Niš nema dovoljno sredstava na svom računu.Pa ja pitam vas, kome da se obratim za pomoć? U pozadini svega je političko prepucavanje preko leđa pacijenata.Šta raditi kada na čelu imate takvo rukovodstvo? S' poštovanjem, Brankica Nagradić. E mail: nagradicb@hotmail.com
KKKOKO 25.2.2012. - 23:35
KATASTROFA;PRLJAVO:STARO-MISEVI NELJUBAZNO INEHUMANO PÖNASANJE ZDRAVSTVENIH RADNIKA IZUZTCI RETKOST
cuce se 18.2.2012. - 6:30
Sta da radim ako neki DR. zeli-trazi mito,samo zato sto zeli da odlozi operaciju koja je neophodna!!????????????
Jovanka Marinković 16.2.2012. - 9:50
Poštovani Ministre, Interesuje me kad će biti objavljen konkurs za prijem radnika na VMC, koji se najavljuje. Naime imam dete koje je 10 godina na Zavodu za zapošljavanje, a ima završenu srednju školu za zubnog tehničara smer protetika. Dal će ovakav kadar da se prima. Hvala Vam. Nadam se da ću dobiti odgovor. Brižna majka
strelac 13.2.2012. - 20:38
Da li je moguce da nikog, sem nas koji smo direktno u toj prici, ne interesuje vise nista oko jubilarnih nagrada? Sta bi sa isplatom koja je trebala da bude do kraja januara??? Nadam se jos uvek da ce do toga doci ali nade je sve manje jer ipak je ovo Srbija....
tanja 11.2.2012. - 10:47
januar prođe a isplate jubilarnih nagrada stadoše.....
Aleksandar Indjic med.teh Pozega 28.1.2012. - 20:36
Postovani ,radim 20 godina u isturenom odelenju Uzicke bolnice u Pozegi na internom odelenju.Supruga mi je zavrsila srednju medicinsku opsti smer i vec deset godina ceka posao.Nebrojeni broj puta sam isao da pitam za posao direktoricu DZ Pozega Dr Veru Matovic koja me je bez razloga ignorisala vec deset godina govoreci da se obratim zaa pomoc mojoj upravnici u bolnici,dok je ona u medjuvremenu zaposljavala u Dz Pozega sestre koje su skoro zavrsile skolu.Stekao sam utisak da je to jedna nekorektna i nerazumna osoba,da li je rec o korumpiranosti ne znam,ali ako neko ceka toliko dugo a neko moze da se zaposli a da ne ceka ni dana na birou tu nesto verovatno nije legije artis.Evo sada se opet odigrava zaposlenje onih koji su verovatno prijatelji Dr Vere Matovic u Dz Pozega a imaju vrlo malo cekanja posla na birou,vise niko ne postuje nista mi zaposleni u zdravstvu imamo najmanje prava pa verovatno da radim u Jugopetrolu zaposlila bi mi zenu odmah.Posavetujte me kako da pridjem Direktorici Veri Matovic jer za deset godina nisam mogao nikako
Dragan Ivanovic 28.1.2012. - 20:29
Za gdin minstra. Zorana Stankovica U ime invalida Amputiraca grada Beograda kao predsednik idruzenja i u ime Saveza amputiraca Srbije kao clan presednostva i i licno ime      Dokle ce se nastavljati diskriminacija prema invalidima amputircima od sada gradske uprave " grada Beograda na celu sa Sektetarijatom za socijalna potanja . Gde se iste kategorije invalida razlicito tretiraju... Radi se o parking mestma za invalide tako da invalidi koji imaju manje telesno ostecenje imaju veca prava od invalida sa vecim telesnim ostecenjem. Recimo potkolena amputacija vojnih invalida i natkolena amputacija da nazovemo "civilnih invalida   El postoje dva pravilnika o telesnim ostecenjima jedan se zove 'PRAVILNIK O UTVRDJIVANJU PROCENTA VOJNOG INVALIDITETA (objavljen u sl.listu SRJ br.37 od27 jula 1998 )  i  PRAVILNIK O UTVRDJIVANJU TELESNIH OSTECENJA (preciscen tekst sa izmenama sl.gl.RS br 120/08 u primeni od 06/01/2009 ).  Razlika je u tome sto se po jednom telesno ostecenje recimo natkolene Amputacije procenat iznosi 90% kod prvog pravilnika dok kod drugog za isto telesno ostecenje natkolene Amputacije  procenat iznosi 70% vidi se ocigledna razlika.   Tako da jedni imaju pravo na parkin mesto rezervisano za invalida dok drugi a sa istom telenim ostevenjem nemaju napominje da i potkolene amputacije kod vojnih invalida su minimum od 80% Drugo kako moze biti napravljen pravilnik o parking mestima za invslidska lica samo na osnovu pravilnika iz1998 g zanemarujuci pravilnike iz 2009 g Pitanje sta se kategorise nastanak " telesnog ostecenja ili telesno ostecenje.   Dali treba da imamo i pravilnike posebno za debele posebno za mrsave (debeli su tezi pa na jednoj nozi im je teze stajati i hodati i sa protezom od mrsavih.  Ili prema boji koze iiiii jos podela moze biti na zene i muskarce i itd) Pravo na markicu za prevoz ili sada bus plus karte dali dobija osoba sa invaliditetom to jest telesnim ostecenje nemanjem nogu ili na osnovu papira o tudjoj nezi i pomoci" bez obzira na telesno ostecenje odnosno nedostatak noge amputacija Dokle cemo prilikom registracije istog vozila morati svake godine donositi sada uverenje da smo invalidi iako imamo resenje " o telesnom ostecenu i to posebno za svaku godinu pri registraciji vozila ,ne moze kopija a dobija se u PIO FONDU gde nema ni mestaza parking recimo    ..i prilikom  markice ili kartice za puteve Javni Putevi Srbije isto to samo resenje o telesnom ostecenju koje mora biti overena kopija   ... Porez na ortopedska pomagala ????  Placa se ili ne ???  Imam dokaze da se placa.  I   Ne placa ?? Kontrole u Teslinoj za nas amputirce verovatno ocekuju da ce nam za godinu ili dve porasti noga pa imamo kontrolu da to i utvrde .. Pravo na tudju negu i pomoc sada imas sada nemas    Razlog porasla nam noga.  ? Mozda!!!! Za sada toliko molio bih da dobijem odgovor ima jos dosta problema ali je lakse pricati u oci u oci nego pisati a i papira ima puno nemogi sve poslati mailom rado bih vam pokazao papire o svemu ovome pisanom pa i vise naravno ako nadjete vremena rado bih dosao u ime svoje i gore navedenih.  predsednik Invalida Amputiraca Beograda i clan predsednistva Saveza Amputiraca Srbije.   Dragan Ivanovic  mob. tel 065 22 34 111 nadam se da cete mi izaci u susret i zakazati sastanak u vreme koje vama odgovara Napominjem ovo je deo problema koji postoje ima ih jos... Sent from my iPhone
Milan -Frankfurt am Main 26.1.2012. - 21:33
Smenili ste direktora,odlicno.Kad to uradiste zaso onda niste smenili ili zabranili rad lekarima hirurgije Kraljeva koji kazu: KOLIKO PARA TOLIKO MUZIKE. Isti lkar je drzao pacijentkinju 12 sati na stolici da sedi jer krevet nije namesten a pacijentkinja nije dala pare za muziku.Kako Vasa profesionalna etika nalaze post-operativni postupak mora se dovesti do kraja ,da bi se onda pacijent otpustio uz urednu otpustnu listu.Ista je 24.01.2012 operisana a 25.01.2012 otpustena.Da li je to normalno.Pacijentkinja je u losem stanju 26.01.2012 opet u bolnici.Zalosno gospodine Ministre.
anita 25.1.2012. - 9:27
šta će biti sa jubilarnim nagradama za 2008.god.
anita 25.1.2012. - 8:55
JUBILARNE NAGRADE SAMO ZA PERIOD OD 2009.GOD. PITAM VAS ŠTA JE SA NAMA KOJI SMO TAJ USLOV IMALI I 2008.GOD. A NISMO DOBILI JUBILARNE NAGRADE NIJE TEŠKO ISPRAVITI OGROMNU GREŠKU
Anica Okosanovic 25.1.2012. - 8:51
ZAŠTO SU JUBILARNE NAGRADE ISPLAĆIVANE SAMO ZA PERIOD OD 2009.GOD.ŠTA JE SA NAMA KOJI SMO PRE 2009.GOD.IMALI PRAVO NA JUBILARNE NAGRADE A ISTE NISMO DOBILI. ISPRAVITI NEPRAVDU
Aleksandar Rasovic Mrsac 307 Kraljevo 24.1.2012. - 15:57
Gospodine Miistre cestitam vam na danasnjoj smeni u zdravstvenom centru Studenica u Kraljevu onog nespomenka koji mi je otpustio suprugu kada je bila trudna i kod koga je cena zaposljavaja bila od 5000 do 7000eura.Hvala vam.
seka 16.1.2012. - 19:2
Postovani ministre,zasto niko ne preduzme nesto za radnike D.Z LESKOVAC koji ne primaju platu vec 7mes.zadnja uplata za maj a ima radnika koji su za stalno,primaju pojedinci koji su juce poceli i nemaju resenja.Pitam ja vas da li ima tu pravde i za sta se vi zalazete ,ovaj problem traje od 2008 god.SRAMOTA,neznam cega se nadaju direktori i oni oko njih sto ih bas briga i sto nalaze neke apsurdne razloge za to.
Radmila Jankovic Vrsac 10.1.2012. - 18:54
Molim Vas da mi odgovorite na sledece pitanje,ZASTO SMO MI ZDRAVSTVENI RADNICI KOJI NISMO MENJALI POSAO,BILI SMO TU I 1980 I 1990,I SVIH OVIH TESKIH GODINA,STAVLJENI U ISTI KOS SA LJUDIMA KOJI SU U POTRAZI ZA BOLJIM ODLAZILI I VRACALI SE I SADA SU ONI NAGRADENI A MI OSTECEN.KONKRETNO JA NEMAM PRAVO NA JUBILARNU NAGRADU JER APSURDA IMAM VISAK STAZA OD MESEC DANA.
PETAR - ZAVOD ZA HITNU MEDICINSKU POMOC NIS 5.1.2012. - 12:11
Kakav je to jubilej kad ga ostvarujes benificiranim radnim stazom, pa za navrsenih, recimo 17 godina, ti dobijes JUBILARNU NAGRADU (pretpostavljam za odanost i privrzenost firmi) za 20 godina. Smatram da su ovom regulativom osteceni ljudi koji su zaista i radili u firmi jubilarni broj godina. Provereno znam da se u drugim bransama gde zaposleni ostvaruju benificirani radni staz za dodelu JUBILARNIH NAGRADA priznaje samo efektivno ostvareni radni staz (Vojska, policija)
ZORA JASCUR iz SM 4.1.2012. - 21:8
cekam materijal za operaciju glave vec 2 meseca kad god nazovem na tenderu.U KBC Bg treba biti operacija.KOLIKO TREBA ZA TAJ TENDER?
Dr.Dragica Bačanin Pedijatar Dom zdravlja Niš 7.12.2011. - 15:20
RADIM 4O GODINA U DOMU ZDRAVLJA KAO PEDIJATAR ZAŠTO NEMAM PRAVO NA JUBILARNU NAGRADU VOLELA BIH DA MI ODGOVORITE HVALA
tamara vresk ( kruševac) 4.12.2011. - 23:14
Postovani, javljam se povodom sumnje na vakcine koju su moja deca primila. zapravo , radi se o vakcinama protiv bakterije hemofilus influence koja im je pronadjena u nosu, a znamo da je ta bakterija veoma opasna i sa veoma strasnim posledicama.Zabrinjavajuce je to sto se radi o deci uzrasta 1. i 2. godine koja su u skorom periodu vakcinisana protiv te bakterije a u suprotnom su obolela od nje, a to je znak da afera sa vakcinama nije bila prazna prica i da u tome ima istine , da svi zele da profitiraju za sebe a niko nemisli na zdravlje i bezbednost ljudi a pogotovo dece . zelim da se ispita ispravnost transport vakcina kako bih se nasao odgovor na ovaj problem i utvrdi cinjenica da li uopste vredi primati vakcine ili ne . Nadam se da ce ovaj moj komentar nekada biti procitan i da cu dobiti bar jedan deo odgovora na dileme izrecene u njemu.
Jasmina Djorovic Raska 3.12.2011. - 17:41
Gospodine ministre,nadam se da cete procitati ovo,i odgovoriti...... Zavrsila sam srednju medicinsku skolu, davne 1993 ,sa odlicnim uspehom, i danas sam jos uvek bez posla---zasto- ja sam se raspitivala, isla kod jednog ,drugog ,,,direktora dz raska i uvek isti odgovor,, nema primanja novih radnika,,, javicemo ako bude,,,i tako 18 godina g. pitam vas ima li ikakve sanse da i ja konacno pocnem da radim posao koji volim ,,,,,rekli ste da gledate godinje cekanja na birou,,,,sto je mnogo mnogo je , pozdrav
anđelka broćilović 11.11.2011. - 15:10
na žalost po novoj odluci ministarstva određene lekove može da prepiše samo specijalista a ja za svoju polupokretnu majku od 82 godine obijam vrata neuropsihijatra već 20 dana ne bi li me primili da joj prepišu lek koji prima već 5 godina/lorazepam/ za ženu koja je došla iz hrvatske preživela 3 meseca u podrumu i ko zna šta sve. nije ni čudo da joj je neophodan uz to ima hematološko oboljenje i prima citostatike sada mi treba da možda na crno kupujem lekove/za šta nemam novaca jer i sama jedva preživljavam/ da bi joj omogućila da ovo malo života što lakše provede pa gde će vam duša kad ne možete da odredite kome koji lek treba a ko se DROGIRA stvarno ne razumem kuda ide ovo zdravstvo jer kao da vam trebaju što veće gužve za ono što može da se odradi veoma lako i efikasno stvarno VAM SVAKA ČAST NA HUMANOSTI !!!!!!!
djurdjica 27 god 10.11.2011. - 15:11
radim u czsr kao med.tehnicar projekat 'ruka ruci' obilazim stara domacinstva pomazem oko licne higijene,pod ugovorom sam do nove godine neznam sta cu posle imam dvoje dece i posao mi je neophodan,gde god sam pitala za posao svi su mi obecavali ali me niko od njih jos nije pozvao ,da li ce nas posao da opstane da li mogu da se nadam
dusanka brankovic beograd 27.10.2011. - 9:59
Postovani ministre,Moja snaja ima carcinom dojke i prima citostatike u Valjevu.Jednu je primila i spremila se za drugu ali lekova nema.Rekli su joj da nema ni BGD ,nisam proverila ,da lekovi stoje na carini i ne znaju kad ce ih dobiti.Ona je upala u depresiju jer misli da nece ozdraviti kad joj tako lose ide.Molim Vas pomozite ako mozete.
Svetlana Perisic 24.10.2011. - 13:4
Molila bih za adresu ili telefon privatne ordinacije u kojoj radi prof. Radan Dzodic, njegov sam pacijent i trebala bi mi njegova pomoc, ponovo Unapred hvala.
Snezana Milovic Karic 22.10.2011. - 14:2
Interesuje me kada cete postupiti po prijavi, i odgovoriti na zelbe da izbor direktora u D.Z. Vozdovac nije bio po statutu a ni zakonu Srbije ili ce i ova prijava zavrsiti u korpi. Dali neko cita to uopste il papir trpi sve i svasta......
zoran 11.10.2011. - 21:37
intersuje me zna li se tacno u ministarstvu koliko je interesantna raspodela radnih mesta u bolnickoj kuhinji vranjskog zdravstvenog centrai ko vrsi dodelu rukovodeceg mesta,da li je to direktor ili glavna sestra zc?
PIROT 5.10.2011. - 12:8
postovani ministre,bicu kratka;dali postoji neko ko vrsi kontrolu po zdravstvenim ustanovama,evo na primer u bolnici na ginekologiji u Pirotu neradi vec duze vreme laparaskopija,i to koliko sam ja informisana da ditektor doma zdravlja ne dozvoljava da se radi na tome,a na listi cekanja je bukvalno hiljadu nas koji cekamo operaciju.Kad sam se cula sa doktorom Savom koji u stvari radi svoj poso bas strucno i profesionalno on je reko da su njegove ruke vezane i da ne dozvoljava direktor da radi laparaskopsku operaciju. pa molim vas pomislite kakav je to direktor i dali njega u opste zanimaju pacijenti il ga samo interesuju pare koje stavlja u svoj dzep i kuka na finansije.a jadan je ovaj narod sto radi za njega da on ima a,taj isti narod je bolestan zahvaljujuci njemu jer ne dozvoljava da se leci.mi smo izgleda samo dobri kad treba da se glasa i tad su svi ljudi dobro dosli a kad treba da se lecimo aparati ne rade,sramota za drzavu,a jadni smo mi!!!!!
Jelkic Janja 20.9.2011. - 17:44
Postovani gospodine ministre Stankovicu, znam da ne mozete da mi pomognete jer sam jedna mala riba u moru ali moram da vas obavestim kako funkcionise nase zdravstvo. Moj suprug je imao karcinom debelog creva koji je operisan. Pojavile su se metastaze na jetri za koje su nam prepisane hemioterapije. Odlucili smo da se oslonimo samo na zvanicnu medicinu i naloge lekara. Ali tu nastaje problem. Po teritorijalnoj podeli pripadamo Opstini Vrbas (niko nezna ni kako ni zasto) Bolnica Vrbas nema vec drugi put potrebne lekove za hemioterapiju (prema izjavama iz Kamenice pare koje dobiju kao davaoci hemioterapije potrose na plate i druge stvari). Izdaju nam potvrdu da nemaju ali u Kamenici (imaju lek) ali nece da daju jer cuvaju za njihove bolesnike?.Prethodni put sam se izborila za Kamenicu preko fonda za zdravstveno osiguranje Novi Sad (celo pre podne sam izgubila na radnom mestu telefonirajuci od kancelarije do kancelarije u fondu i na njihovo insistiranje je dobio terapiju) . Godinu dana se svi u porodici borimo sa opakom bolescu i polako posustajemo Ne znam da li mozete da mi verujete da nemam snage da se vise borim sa zakonima i ljudima koji ih sprovode a u ostalom smatram da nam terapija pripada bez obzira na rasnu,politicku i teritorijalnu pripadnost.A kao lekaru nema potrebe da vam objasnjavam sta znaci ne primanje prepisane terapije. Ako zelite nesto da mi porucite mozete preko mail-a mikic@stcable.net
dalliborka 19.9.2011. - 16:53
Ja sam Ivanovic Daliborka,imam 29 god i zivim u Beogradu.Zavrsila sam srednju medicinsku skolu ginekolosko akuserskog smera i visu medicinsku dijeteticar nutricionista.Radila sam 9 godina u ginekoloskoj ordinaciji Radojcic,i prekinem radni odnos u privatnoj ordinaciji zbog "sigurnog"posla u drzavnoj sluzbi(mesto gospodje koja je otisla u penziju).Da sam znala da ce igrati takvu igru ja svoju privatnu praksu nikada ne bi napustila jer sam samohrana majka i tih 35000 din kolika nam je plata bila meni itekako znaci..Radila sam u KBC Zemun 6 mes dok devojcica nije zavrsila volonterski staz i zauzela to mesto,mene su nasilno oterali na godisnji odmor da bi to moglo da se odradi ne smetano,ja sam htela da se pismenim putem odreknem godisnjeg odmora.Molim Vas pomozite mi,3 mesaeca tragam za poslom i nigde nista se ne nudi.Verujte da sam radnik o kom mozte cuti samo reci hvale a to mozete i sa Vasim kolegama da proverite. Molim Vas pomozite mi Unapred zahvalna podnosilac Ivanovic Daliborka Pariske komune 6 N.Beograd tel.062166-28-77 mail:dadateodora@hotmail.com
Mihailo Vidanovic...................mivico@yubc.net 26.8.2011. - 17:12
MINISTARSTVU ZDRAVLJA GOSPODINU Dr.ZORANU STANKOVIĆU Pratim javna glasila u kojima je navedeno da 160 pacijenata čeka na zamenu srca,kao i da su bolnice pune pacijentima sa infraktom srca.Neki svojom krivicom zbog ne kontrolisanja pritiska,a mlađi iz nasleđenih razloga ili zbog preteranih napora. Ja sam penzioner u poodmaklim godinama,pridržavam se propisane terapije,kontrolišem pritisak kontrolišem šećer i guram dalje.Međutim, to izgleda nekome ili nekima smeta da bi nas što pre poslali na onaj svet, prave liste lekova sa participacijom i svakih šest meseci njihov broj smanjuju.Poznato je da lekovi za smanjenje pritiska eliminišu pojavu infrakta,a oni ovog puta udarili baš na taj lek i participacija je 292 dinara i ja moram da taj iznos platim od moje‚‚velike‚‚penzije,što se možete uveriti dole navedenom slikom. Sa poštovanjem, mivico@yubc.net
Grasic Zdenko Novi Sad. 3.8.2011. - 19:12
Postovani gospodine ministre Da li je moguce da niko nista ne preduzima da mi koji smo na atikoangulantnom lecenju nemamo SINKUM 4 vec tri meseca u drzavnim apotekama. A kako su novinari RTV u emisiji Novosadske Razglednice pre desetak dana dosli do informacije da ce Jugomedija iz Zrenjanina poceti sa proizvodnjom leka tek u oktobru mesecu. Nemogu da verujem da bas niko nepreduzima nista da se lek pojavi u apotekama, jer se zna kakve mogu b iti posledice neuzimanjem istog po semi iz knjizice antikoagulantnog lecenja. Iteresuje me gospodine ministre da li ste vi upoznati sa ovim problemom.Ako jeste mislim da bi trebali nesto da preduzmete.
znam sve 26.6.2011. - 16:7
zasto vas to cudi pogledaj im privatne klinike jace su i modernije nego na zapadu a svi rade i dalje u med centru i sigurno imaju toliku platu da mogu za 2 godine da naprave kliniku
u pravu si 26.6.2011. - 16:6
ako mu ponudis 50€ on te tako izvredja da zaboravis na bolove zitiram Sta mislis da sam ja ovde prosjak nemoj da te prijavim za davanje mita a kad mu das 100@ onda te zove kuci na kafu
da da 26.6.2011. - 16:4
ali pa nije to slucaj samo sa Ceranicem svi su oni ceranici ako im ponudis 100€ uzivas u bolnici do te mere da su u stanju da isteraju tezeg bolesnika iz kreveta da bi tebe smestili
istomisljenik 26.6.2011. - 16:2
da potpuno si u pravu kad te Ceranic operise i prepise ti lekove i kaze u koju apoteku da uzmes ako ne uzmes tu vise nesmijes da mu se pojavis pred ocima
murat novi pazar 26.6.2011. - 15:59
gospodine n´ministre osvrnite se malo na onu sirotinju iz unutrasnjosti, konkretno u novom pazaru gde se medicinski radnici a posebno doktori igraju sa ljudskim zivotima i zdravljima kao sa klikerima pocev od Dr Avda Ceranica Hirurga koji otvori pacijenta i onda ceka da neko dodje od familije i donese 150-200 € eura da bi nastavio operaciju ili nece ni da operise ma koliko bio hitan slucaj dok ne dobije novac na ruke. Da budem jos jasniji moju majku 64 godine staru je otvorio otvorio,apravio rez od 10 cm usio 10 kovci i kad je video da mi niko nista neda isterao je 2 dana kasnije sa nesnosnim bolovima tako da ona sada lezi kuci i nesmije da se javi njemu Sve ovo mogu da potvrdim usmeno i pismeno murat 994917678104760 zalosno je sto vam se ovako obracam ali eto istina je
todorovic slavojka 15.6.2011. - 11:1
zasto moje unuce ne moze da dobije potvrdu za slucj bolesti do je na ljetovanju u Hrvaskoj.Unuk ima atmu i potreban mu je boravak namoru,a unuka koja je zrava dobilaje tu potvrdu
zoran ciglanic 23.5.2011. - 21:4
Postovani gospodine ministre,nadam se da cete Vi ili neko nadlezan procitati ovo moje pismo upuceno Vama.Moja supruga ima problema sa kicmom i danas je otisla u dom zdravlja u Nisu da joj zakazu fizikalnu terapiju.I dali znate za koji datum su joj zakazali?Za 8.avgust.Sramota,za 3 meseca.Kakva je ovo drzava? Zoran Ciglanic Cara Dusana 101-4-9 Nis
SB Zlatar Nova Varos (radnici U STRAJKU) 15.5.2011. - 13:37
APEL ZA POMOC Za Gospodina Zorana Stankovica Posto i posle 100 dana strajka nemamo odgovore na nasa postavljena pitanja,a mislimo da ste i Vi upuceni u nase probleme,ovim putem jos jedanput apelujemo i molimo Vas kao naseg direktnog osnivaca da javno iznesete kakvu ste sudbinu namenili nasoj ustanovi.Nadamo se da ste imali dovoljno vremena da sagledate stvari i donesete konacnu odluku,ako nemate dovoljno informacija,mi smo spremni,a i to nam je zelja da primite nasu delegaciju,a mislimo i da bi bilo bolje da sagledate situaciju na licu mesta i dodjete na Zlatar.Molimo Vas da nam se obratite u sto kracem roku i da prekinete agoniju ovih gladnih ljudi. Kontakt adresa,065-304-80-81 ili email dragancentar@gmail.com U nadi da cete nam se sto pre obratiti,rdacan pozdrav sa prelepog Zlatara.
Zoran Veljovic, arhitekta 6.4.2011. - 20:55
Zoran Veljovic, arhitekta 6.4.2011. Ministru Zoranu Stankovicu povodom seizmicke stabilnosti KCS Ovo je moj komentar objavljen u Pressu: Tačno je da su novinari najveće neznalice na svetu, ali je i tačno da pišu po diktatu. Klinički Centar Srbije nije seizmički stabilan. Prihvatamo! Sada je na redu da se kaže, a to sve postoji u papirima: ko je glavni projektant, ko je konstruktor-statičar, ko je i kada izdao gradjevinsku dozvolu, ko je izvršio reviziju projekta, ko je odgovorni izvodjač radova, ko je nadzorni organ, ko je investitor, ko je tehničko lice koje zastupa investitora, ko je uradio delimični tehnički prijem dela objekta koji se koristi, ko je izdao upotrebnu dozvolu za deo objekta koji se koristi, ko je ... KO JE??? Sada se traže nova sredstva za sanaciju, a šta bi sa svim akterima KCS do sada? Pojela Maca??? Ako je vas stav Ministre da sve treba precutati, pa ponovo trositi finansijska sredstva, onda se prikljucujete urbanom haosu koji vlada Srbijom poslednjih pet decenija. Pozdrav, Zoran Veljovic, 064 155 89 80
M.Sc.Marija Tisma, B.Sc.E.E. 29.3.2011. - 14:28
Postovani ministre, obidjite BEZ NAJAVE nase bolnice pa cete videti kakvo je tragicno stanje.ja sam nedavno operisana pa sam svedok da lekari nemaju sa cime da rade, da pacijenti nemaju pristojne uslove za oporavak, da je hrana nikakva, itd,itd.Ucinite ono sta Vas prethodnik nije uraiojer ga nije zanimalo.
Curic Tatjana 23.3.2011. - 8:24
Da li je moguce da u bolnici"laza lazarevic" u Beogradu ne primaju pacijente preko 70 godina,jer sam ja upravo takav odgovor dobila kada sam 16.3.2011 god odvela svoju tetku sa kolima hitne pomoci.WWW.tatjana.curic@gmail.com
Sladjana Ristic 30.8.2010. - 11:56
Nadam se da ce neko obratiti paznju na moj teks i da ce mi odgovoriti. Vec 3 godine imam problema sa vojnim zdravstvenim ustanovama. Da li neko u ovoj drzavi moze da uvede red po takozvanim VMC-ima i na samoj VMA?
Jovana 26.8.2010. - 20:10
Postovani,nadam se da ce te procitati ovaj moj komentar,povodom dolaska nove direktorke u D.Z.Obilic ,,Priluzje".doslo je do mnogih promena ali ne na bolje vec nazalost gore po osoblju a jos gore po pacijentima.Lekove treba da prepisuju samo radnim danima da bi ih podigli a sada nema ni lekova jer i ne stizu u tu jedinu apoteku koja snadbeva pet okolna sela.Vecina lekove uzima u K.Mitrovicu ili Gracanicu .Ima jos mnogo toga da se vidi ili kaze ako ima kome.
snezana pancic 17.8.2010. - 13:31
molim vas da me obavestite, ukoliko je moguce, da li i gde radi privatno profesor dzodic radan, kod koga sam ovih godina isla na kontrolu, jako mi je bitno , a koliko mi je poznato da je profesorima univerziteta omogucena ponovo privatna praksa , sto zdusno pozdravljam. molim hitan odgovor.
Dragana Cvetkovic 23.7.2010. - 10:26
Ovo sam poslala na e mail adresu kancelarije za zastitu prava pacijenata. Mozda od vas mogu da dobijem odgovor, posto od njih nisam U petak 6.jula sam otisla na pregled kod lekara opste prakse u domu zdravlja Novi Beograd, blok 44. Od svog doktora sam dobila uput za ORL i laboratoriju. Kada sam otisla da pogledam od koliko sati radi laboratorija i da se raspitam da li kod ORL treba da se zakaze pregled, dobila sam odgovor da ni jedno ni drugo odeljenje ne rade do avgusta meseca! Da li je moguce da tako veliki Dom zdravlja, sve svoje ORL doktore salje u isto vreme na odmor, i da za vreme leta nama ne trebaju nikakvi pregledi i analize... Sta ja kao pacijent mogu da uradim da dobijem svoje potrebne preglede? (dobila sam informaciju, da ako je hitno za ORL mogu da se vratim kod doktora da mi da uput za bolnicu - nije hitno, ali nije ni malo cekati 4 nedelje za pregled!!!) Zaista nije u redu da svoje zdravstveno osiguranje ne mogu da ostvarim ni na ovako banalnim pregledima.
Dragisa Jabkovic 23.7.2010. - 9:12
Gospodine ministre , voleobih da mi da
Slavica LJubicuc 8.7.2010. - 12:25
ISKRENO SE NADAM DA GOSPODIN MINISTAR CITA OVE KOMENTARE OD NAS OBICNIH I SMRTNIH GRADJANA..ZELIM DA NIKO NE DOZIVI OVO STO SAM JA DOZEVELA 06-07 2010..U CUPRIJI.DOBILA SAM UPUT ZA CUPRIJU ZA BOLNICKO LECENJE,ZATO STO SU MI SE POJAVILE OTVORENE RANE NA DESNOJ NOZI,KOJE ME UZASNO BOLE..KADA JE VIDELA MOJA DR.DA PREMIREM OD BOLOVA,REKLA MI JE MORAS MALO DA ODLEZIS U BOLNICI,I DA VIDE STA TI JE..SVA SRECNA STO CU ICI JER ZELIM MOJIM MUKAMA DOCI KRAJ..ODLAZIM U CUPRIJU,MISLECI SAMO KAKO CU BRZO PRESTATI DA SE UVIJAM OD BOLOVA I BOCKANJA U NOZI.JAVLJAM SE SESTRI NA SALTERU I PITAM JE,MENI TREBA DR,JOVAN DELIC VASKULARNI...NA TO MI ONA NE BAS LJUBAZNO ODBRUSI DA NIJE TU I DA GA MORAM CEKATI TU PORED VRATA..KADA SE VRATI,VIDECE DA LI SAM JA ZA OSTANAK U BOLNICI ILI NISAM..REKLA SAM JOJ...NEMA PROBLEMA SACEKACU..POSLE DUGOG CEKANJA,POJAVLJUJE SE DOKTOR DELIC ,JA MU PRILAZIM,I LEPO MU SE OBRACAM DA IMAM ZELENI UPUT ZA NJEGA..NA TO VALJDA MU JE TO NAJLJUBAZNIJI TON DOKTORA,ODGOVARA MI..ZASTO GA CEKAM NA ODELJENJU,KADA IMA ORDINACIJU...GOVORIM MU DA SAM JA IZ SVILAJNCA I DA NEZNAM..ALI DA MI JE TAKO SESTRA SA SALTERA REKLA..IPAK POMIRLJIVIM TONOM GOVORIM SICICU DO VASE ORDINACIJE,SAMO DA STO PRE DODJE KRAJ MOJIM MUKAMA..SACEKAH 10-AK MINUTA ISPRED NJEGOVE ORDINACIJE,UVEDE ME DOKTOR,OTVORI MI MOJE RANE NA NOGAMA I KONSTATOVAO JE SLEDECE..I RECE:GOSPODJO VI NISTE ZA MENE,JA SAM HIRURG..JA SAMO STO SE NE PRETURIH OD BESA,BOLA,OCAJA..PITAM LEPO ZA KOGA SAM JA DOKTORE???NA TO MI ON ODGOVORI,PREPRAVICU VAM UPUT VI STE ZA PLASTICNOG HIRURGA OVDE PREKO PUTA..PITAM PA ZASTO MI JE MOJA DR..DALA UPUT ZA VASKULARNOG??AALI NIKO NISTA NEZNA..OK..PRELAZIM DA CEKAM SAMO PREKO PUTA KOD PLASTICNOG HIRURGA...VREME PROLAZI..I PROLAZI,SVI ULAZE,IZLAZE,DOLAZE,JOS MALO PA CE I KRAJ RADNOG VREMENA DOK ME JEDNOGA TRENUTKA SESTRA KOJA RADI,SA PLAS.HIRURGOM,NE POGLEDA I RECE MI..VI DOLAZITE PRVI PUT,MORATE DA CEKATE!!!!!!CEKALA BIH JA I CEO DAN SAMO DA NEMAM OVO BOCKANJE I BOL U NOZI..IMALA SAM SRECU,SESTRA IZLAZI IZ AMBULANTE,OSTAJE SAMO DOKTOR U NJOJ,PA OTVARA VRATA I KAZE..HAJDE DALJE...JA UPADOX..KAZEM MU I MOLIM GA DA MI POMOGNE,CEKAM CELO JUTRO KOD VASKULARNOG DA BI MI REKAO DA NISAM ZA NJEGA..PITAM GA...DOKTORE DA LI SAM JA SADA ZA VAS..IPAK JE BIO BOLJI..PA MI ODGOVORI ;NISTE NI ZA MENE..JA SAM PLASTICAN HIRURG,A DOKTOR DELIC SAMO IH PREBACUJE KOD MENE???MOLIM GA..DA MI POMOGNE SAMO DA MI UBLAZI BOL..DOSLA SAM DA OSTANEM U BOLNICI ALI JA NISAM NIZAKOGA..PITAM GA PA ZA KOGA SAM ONDA I GDE SAM JA!!!!????????IPAK SE TRUDI DA MI OCISTI RANE,STAVI STANICID MAST,I DA PREPUSTI SESTRI DA MI TRALJAVO ZAVIJE,DA MI ZAVOJ SPADNE ISPRED BOLNICE..VRACAM SE KUCI U BOLOVIMA I MUKAMA..PITAM JA VAS GOSPODINE MINISTRE DA LI SE TAKO OPHODI PREMA PACIJENTU>>>DA LI SE TAKO TESI PACIJENAT,DA MI KAZU DA CU POSTATI INVALID ZBOG MOJE VECE KILAZE..DA LI TOJ CUPRIJI TOLIKI JE VELIKI REJTING DA MI NESMEMO DA PISNEMO.DA SE PONASAJU,KAKO ONI ZELE..DA ME VRATE KUCI JER NISAM ZA NJIX,BAR DA SU ME PROSLEDILI TAMO GDE TREBA..ALI NE..JA SAM I DALJE KUCI SA OTOCIMA,BOLOVIMA,RANAMA..I NEMAM KUDA..UPUT SAM TRAZILA DA MI DAJU DA IDEM ZA BEOGRAD,KRAGUJEVAC,SAMO DA NIJE VISE TA CUPRIJA,JER IMAM LOSE ISKUSTVO SA NJOM..ALI NEDAJU MI..NECE MI KOMISIJA ISTA TA IZ CUPRIJE OVERITI ZA DALJE..JA VAS MOLIM DA MI SE OBRATITE...ILI CU VAS DOBITI NA NEKI DRUGI NACIN..SVE OVO RADE MOJI BOLOVI KOJI SU NESNOSNI,JER SU RANE U PITANJU..NADAM SE DA CE TE PROCITATI OVO...SA VELIKIM POSTOVANJEM IPAK JOS UVEK VERUJEM LEKARIMA..I NISU SVI ISTI..STA JA DA RADIM???SLAVICA LJUBICIC SVILAJNAC..066-9121442
Boban Lekovic N.Beograd,O.Zupancica8 e-mail-blekovic@yubc.net 14.6.2010. - 22:48
Posle 5-6god.sam otisao na redovnu kontrolu i doziveo RAZOCARENJE.Izabrani lekari su dobri a Specijalisti ili rade ili ne.Liste cekanja su svuda uvedene i ako su suvisne(kao ranije).Osoblje je izuzetno neljubazno a telefoni su blokiranipa proverite.Za EKG,Ultra zvuk,Neuropsihijatra itd se ceka 3 meseca i vise pa ko prezivi ili izvrsava samoubistvo. Nijedan poslodavac vas nece pustiti na takve kontrole-sledi otkaz. Pitam se dali neko iz Ministarstva obilazi Domove zdravlja, cita knjigu utisaka, razgovara sa pacijentima. Kontrolisite zdravlje-gde kad i kako??? Ovo se odnosi na Dom zdravlja u ul. Goce Delceva,N.Beograd siuacija je jos gora van Beograda.Bio sam u Smed. Palanku i jos je gore, sam se uverio. U Racu Kragujevacku je lekar potpisao smrtovnicu bez izlaska na teren i zena je ziva sahranjena. Kad ce lekari krivicno odgovarati kao sav normalan svet!!! Za nas normalan narod zdravstvo je izuzetno skupo jer mnogi ne primaju plate a sve se placa i ako je zdravstvo besplatno.Bolje da sve vratite na staro jer se narod tada lecio.Banje su ukinute.Ide samo ko ima para. Nadam se da ce ovo neko procitati i dati neki razuman odgovor a ne se vaditi na reforme jer je sve gore i gore.Ugledaj te se na Francuze i druge zemlje. BOBAN LEKOVIC tel.2694 716 Datum 14.06 2010god.
Boban Lekovic N.Beograd,O.Zupancica8 e-mail-blekovic@yubc.net 14.6.2010. - 21:39
Posle 5-6god.otisao sak na redovnu kontrolu i dozivio nevizjeno RAZOCARENJE u Dom zdravlja ul. Goce Delceva.Tamo vlada haos i bezakonje.Spec. osoblje[lekari] rade ked i kako hoce.Prave se liste cekanja,i ako za to nema potrebe,pa ko prezivi.Zaposlen covek zbog toga moze da dobije otkaz jer ne radi.Trazite zastitu zdr. osoblja a ko stiti pacijente???Sve se placa pa je potrebno brdo para samo za redovnu kontrolu.Vecina osoblja je neprimereno drsko a pacijenti moraju biti po ''vasem" pravilniku.Tri meseca moram da cekam za EKG, Neuropsihijatra.Oftamologa itd ako se do tada ne UBIJEM jer smo na najnizem pragu tolerancije.Smenili ste Nacelnicu koja je redovno obilazila sve sluzbe i radilo se besprekorno a zastitnik pacijenata je samo FARSA za Evropu. Kad i ko je iz Ministarstva Obisao Domove zdravlj, procitao knjigu utisaka pacijenata, dao smernice da se otklone greske.KAD?Kad ce lekari krivicno odgovarati za dela koa ucine kao i ostali gradjani? Skoro je lekar potpisao smrtovnicu u Raci Kragujevackoj ne izlazeci na licu mesta i zena je ZIVA sahranjena.Dobice uslovnu kaznu i ako je to klasicno ubistvo.Van Beograda je jos gore stane( Smed. Palanka) u to sam se uverio jer se lekari ponasaju kao serufi.Sta znaci X na knjizice za pacijente 80 i vise godina? Nadam se da ce ovo neko procitati i dati mi odgovor!!! Kontrolisite zdravlje-gde kad i kako???
SANDRA TUNIC 20.4.2010. - 13:0
Postovani, Iskreno se nadam da neko cita ove komentare i na njih salje odgovore. Zapanjena sam situacijom na Prvoj Hiruskoj klinici II odeljenje gde klistiranje pacijenata, pred operaciju rade u sobi u kojoj leze i muskarci i zene, koja je bez vrata, toliko udaljena od toaleta da ljudi ne stizu do njega. Da li je potrebno ponizavati ljude da bi bili na vlasti, to pitam jer sam vas glasac. Sram vas bilo. S postovanjem, Sandra Tunic 060 500 50 90
Убаци нови коментар
Име:
Коментар:
 
Министарство здравља Републикe Србијe, Немањина 22-26
Сва права задржана